Concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

Concurs de Joves Creatius


Concurs de Joves Creatius per fomentar el talent entre els creatius més joves

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya convoca anualment el Concurs Joves Creatius amb la col·laboració de diferents Institucions i Empreses. A l' edició de 2015 col·laboren: la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Obra Social “La Caixa”, JC Decaux y Nouvolodesign. L’objectiu d’aquest concurs és apropar-se als creatius més joves i ajudar-los a desenvolupar el seu talent a través de la realització d’una campanya publicitària composta per diferents peces. El concurs Joves Creatius està obert a tots els professionals de la comunicació, a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de les universitats catalanes i a tots els membres del Col·legi, amb l’única limitació de tenir entre 18 i 30 anys. Les universitats catalanes que imparteixen el Grau en Publicitat i Relacions Públiques són: Universitat Abat Oliba Universitat Autònoma de Barcelona Universitat de Barcelona Universitat de Girona Universitat Oberta de Catalunya Universitat Pompeu Fabra Universitat Ramon Llull Universitat Rovira i Virgili Universitat Internacional de Catalunya Universitat de Vic El jurat del concurs selecciona les millors campanyes que obtindran diferents premis en metàl·lic i tindran l’oportunitat de veure publicades les seves peces a diferents mitjans publicitaris. Guanyadores Tercer Concurs: “Dona’t un cop de cap aquí”,  de Anna Espina i Silvia Gual Guanyador Segon Concurs: “La Maria no t’estima” de Ramón Lozano Segon concurs Guanyadora Primer Concurs: “Tu no estàs programat , defensa’t ” de Lorena Serra Primer concurs

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies